Педагог від Бога
Професія педагога є особливою. Учителі – це ті люди, які перебувають у полі зору учнів, батьків, колег, виконуючи важливу соціальну місію.
Правильно обрані тон розмови, тембр голосу, доречні рухи, багато в чому визначають той образ, у якому вчитель з’являється перед учнями та колегами. Разом із тактом, освіченістю, діловими якостями зовнішність педагога також є продовженням його достоїнств. Саме таким педагогом і є вчитель Вацлавпільської гімназії Антонюк Леся Григорівна.
Леся Григорівна на високому рівні володіє теоретичним матеріалом і методикою викладання історії, постійно цікавиться новими педагогічними технологіями і широко використовує їх у навчально-виховному процесі.
Розвиток суспільства вимагає значного підвищення якості знань учнів. Тому особливо гостро постає проблема раціонального використання навчального часу та наукової організації пізнавальної діяльності учнів на уроці. Саме тому своїм проблемним питанням вчителька обрала: «Дискусійні методи на уроках історії».
Дана форма організації навчальної діяльності учнів дозволяє створити оптимальні умови для розвитку особистості в процесі навчання історії: сприяння розумового розвитку учнів, вміння логічно мислити і чітко викладати думки, здобувати знання та самовдосконалюватися.
Крім цього, така організація занять забезпечує посилення практичної і прикладної спрямованості викладання, сприяє залученню учнів до активної роботи з джерелами інформації а також підвищенню рівня їх підготовки.
Сидорчук Л.Г. однією з перших в гімназії почала запроваджувати в навчально-виховний процес інформаційні технології, оскільки вони відкривають нові можливості в навчанні історії, стають для учнів засобом пізнавальної діяльності. Для методичної підтримки навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці вчитель використовує педагогічні програмні засоби з історії, що гармонійно вписуються на кожному конкретному етапі уроку. Використання комп’ютера на уроці дає вчителю змогу застосовувати тести для перевірки знань учнів, тренувальні вправи, кросворди, історичні диктанти, супроводжувати лекційні заняття слайдами. Під час занять учні оволодівають комп’ютерними програмами для вивчення історії та проведення досліджень, знайомляться з методикою пошуку інформації в електронних підручниках, енциклопедіях та інших електронних джерелах інформації, у тому числі і в мережі Інтернет.
Завдяки своїй наполегливій праці Леся Григорівна виховала не одного переможця предметних олімпіад та конкурсів, причому всіх рівнів – від районного до всеукраїнського. ЇЇ учні, серед яких є багато випускників та студентів Вузів завжди з посмішкою та вдячністю відгукуються про свою наставницю.
|