ВАЦЛАВПІЛЬСЬКА ГІМНАЗІЯ Субота, 27.04.2024, 08:36
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Форма входу

Аналіз методичної роботи

та роботи з педагогічними кадрами за 2015-2016 н.р.

 

Керуючись законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», державною програмою «Вчитель», Національною доктриною розвитку освіти щодо забезпечення рівного доступу до якісної освіти, освітня політика в гімназії спрямовується на пізнавальну, наукову, аналітико–управлінську та аналітико–корекційну діяльність, психодіагностичну функцію навчального процесу, на ефективність, дієвість і результативність внутрішньогімназійної методичної роботи.

Згідно з річним планом роботи гімназії у 2015/2016 н. р. педагогічний колектив продовжив роботу над ІІ етапом (концептуально-організаційним) єдиної методичної проблеми «Підвищення якісного рівня сформованої компетентності».

Розроблено перспективний план роботи гімназії над методичною проблемою на 2015/2018 роки, узагальнено досвід роботи по інноваційній діяльності закладу по впровадженню інноваційних педагогічних технологій у навчально – виховний процес.

Роботу педагогічного колективу було спрямовано на реалізацію та виконання таких завдань:

- поглиблення змісту загальноосвітньої підготовки учнів з окремих предметів шляхом створенням профільних класів, класів з поглибленим вивченням навчальних предметів, організації роботи факультативів, гуртків, спецкурсів; 

-  забезпечення психолого-педагогічного та науково-методичного супроводу функціонування профільного навчання; 

-  підвищення якості знань учнів з базових предметів навчального плану; 

-  впровадження Плану стратегічного розвитку гімназії на 2015-2018 рр.; 

- удосконалення роботи наукового товариства учнів, організація науково-дослідницької роботи; 

- підвищення теоретичної, науково-методичної та професійної підготовки педагогічних працівників шляхом організації творчих груп, проведення методичних тижнів, декад; 

- підвищення рівня профілактично-консультативної роботи серед учнівського колективу, батьківської громади, створення умов для реалізації відповідних програм щодо розвитку особистості учня, враховуючи соціальний запит та особисту зацікавленість учнів, батьків, педагогів; 

- удосконалення роботи органів  учнівського самоврядування, широке залучення їх до вирішення питань організації навчально-виховного процесу, життєдіяльності навчального закладу; 

- забезпечення роботи науково-практичних семінарів з актуальних питань навчання і виховання школярів; 

- забезпечення ефективної роботи методичного кабінету школи; 

- залучення педагогів до участі в інноваційних і дослідно-експериментальних проектах різних рівнів; 

- поширення передового педагогічного досвіду працівників навчального закладу шляхом друку матеріалів у фахових виданнях та на освітніх сайтах; 

- стимулювання педагогів до оволодіння сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями.

З метою цілеспрямованої роботи та для забезпечення колективного керівництва методичною роботою в гімназії була створена науково-методична рада гімназії, до складу якої ввійшли директор гімназії, заступники директора з навчально-виховної роботи, керівники шкільних методичних кафедр, вчителі-методисти, практичний психолог.      

У 2015/2016 н. р. у гімназії працювало 23 педагогічні працівники. З них: 5 вчителів мають звання «Вчитель–методист», 7 - «Старший вчитель», 1 – «Заслужений вчитель України».

Атестація педагогічних працівників гімназії у 2015/2016 навчальному році проводилась згідно «Типового положення про атестацію педагогічних працівників України» та плану роботи атестаційної комісії гімназії.

Адміністрацією гімназії та атестаційною комісією своєчасно було виконано такі заходи: у вересні проведено корегування плану атестації на наступний навчальний рік, створено атестаційну комісію, узгоджено її склад з профспілковим комітетом, видано відповідні накази. Педагогічний колектив був ознайомлений із списком педагогічних працівників, що атестуються. Методичні матеріали вчителів, що атестуються, узагальнено у папках та на електронних носіях.

Значну увагу було приділено опрацюванню законодавчої, правової та нормативної документації з питань атестації педагогічних працівників. Методичні та інформаційні матеріали були розміщені на стенді з питань атестації «Атестація працівників».

У 2015/2016 навчальному році проведено атестацію 5 педагогічних працівників, які пройшли курсову перепідготовку та попадають під дію Типового положення про атестацію. Протягом періоду атестації практикувалося проведення звітів вчителів, що атестуються, на засіданнях методичних кафедр, педагогічних рад, їх участь в педагогічних виставках та конкурсах педмайстерності.

Адміністрація відзначила високий рівень оформлення атестаційних матеріалів учителями, які атестувались на підтвердження вищої кваліфікаційної категорії: Фесенко Л.В., Грибан Л.С. та Кавун Н.Я., якій було присвоєне звання «Вчитель-методист», ними були підготовлені матеріали про досвід роботи та представлені на ІІ та ІІІ етапах конкурсу «Сучасна освіта Житомирщини-2016», матеріали були визнані одними з кращих в області та нагороджені дипломами І ступеня. Грибан О.М. підтвердила кваліфікацію «спеціаліст І категорії», вчителю фізичної культури та трудового навчання Рижуку В.А. підтвердили «9 тарифний розряд» та звання «Старший вчитель».

Результатом роботи над формуванням життєвих та творчих компетентностей учнів даних вчителів стали перемоги їх вихованців на обласних та всеукраїнських предметних конкурсах та олімпіадах.

 

Адміністрація і педагогічний колектив гімназії значну увагу приділяли підвищенню науково-методичного рівня шляхом участі у районних предметних семінарах. На базі гімназії на високому рівні було проведено районні семінари з біології, української мови та літератури.

Педагогічний колектив спрямував свої зусилля на пошук нових форм і методів роботи. Вибір проблеми передбачає виокремлення ідей, цілей, завдань, положень, висновків наукового дослідження. У річному плані простежувалась система роботи над проблемою. Згідно планів роботи проводились засідання шкільних методичних кафедр.

Розвитку творчих та інтелектуальних здібностей учителів та учнів сприяли різноманітні форми роботи, проведені у гімназії в цьому навчальному році:

​ Засідання науково-методичної ради і м/к.

​ Методичні рекомендації.

​ Індивідуальні консультації для вчителів та учнів.

​ Ознайомлення з матеріалами періодичних видань.

​ Засідання педагогічної ради, науково–методичні та психолого-педагогічні семінари, наради при директорі та заступниках.

​ Розробка та випуск бюлетенів і методичних рекомендацій.

​ Аналіз результативності роботи вчителів протягом навчального року.

​ Школа молодого вчителя.

​ Відзначення результатів роботи вчителів.

​ Творчі звіти вчителів.

​ Відкриті уроки.

​ Співбесіди з класними керівниками по питанню роботи з батьками.

​ Складання таблиць, діаграм, схем про участь учнів і вчителів у різноманітних конкурсах та олімпіадах.

​ Вивчення стану викладання предметів.

​ Засідання круглого столу.

​ Участь у педагогічній виставці «Сучасна освіта Житомирщини».

​ Індивідуальні консультації.

​ Ознайомлення з матеріалами педагогічних видань.

При підготовці до засідань педагогічної ради визначалися робочі групи. Це давало змогу ґрунтовно висвітлити питання. Адміністрація і учителі представляли доповіді і виступи, які систематизовано у окремій папці, що дає можливість активніше використовувати матеріали у методичній роботі.

Сприяли активізації методичної роботи у гімназії предметні декади, які проводились згідно річного плану і в ході яких було організовано та проведено ряд вікторин, конкурсів, ігор, перегляд художніх та мультиплікаційних фільмів, розгадування кросвордів та ребусів, предметні виховні години, оформлення інформаційних стендів.

План проведення заходів узгоджувався за тиждень до його початку з дирекцією гімназії, а після завершення декади були написані відповідні звіти про її підсумки. Матеріали про проведену роботу щомісячно висвітлювалися в газеті «Гімназист».

 

 

 

 

Недоліки:

1.​ Не всі вчителі брали активну участь в тижнях педмайстерності та предметних декадах.

2.​ Несвоєчасно проводилися засідання НМР.

3.​  Недостатня увага приділялася випуску методичних рекомендацій та бюлетенів.

4.​ Неефективно працювала школа молодого вчителя.

5.​ Мало досягнень в ІІ та ІІІ етапах предметних олімпіад, конкурсі-захисті МАН.

6.​ Несвоєчасне подання вчителями та головами методичних кафедр інформації про проведену роботу.

 

 

Заступник директора гімназії ____________ В.Кузьменко

 

Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Годинник

Погода

Новини

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024Конструктор сайтів - uCoz