ВАЦЛАВПІЛЬСЬКА ГІМНАЗІЯ Субота, 27.04.2024, 13:26
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Форма входу

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ У ГРУПАХ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ


1. Загальні положення

 

1.1. Положення про порядок організації харчування учнів ГПД Вацлавпільської гімназії Пулинського району регулює стосунки між адміністрацією гімназії та батьками учнів із питань харчування ГПД.

1.2. Положення розроблене відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положення про загальноосвітній навчальний заклад, Статуту гімназії та інших нормативно-законодавчих актів.

1.3. При організації харчування дітей у групах продовженого дня адміністрація керується Конституцією України, Законами України "Про освіту", "Про загальну середню освіту" , "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", "Про захист 
населення від інфекційних хвороб" , постановами Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 N 1591 "Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах", від 03.11.97 N 1200 ( 1200-97-п ) "Про Порядок та норми надання послуг з харчування учнів у професійно-технічних училищах та середніх навчальних закладах, операції з надання яких звільнюються від оподаткування податком на додану вартість", спільним наказом Міністерства освіти та науки України та Міністерством охорони здоровя від 01.06.2005 р. № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей в навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативно-правовими актами, що регулюють питання стосовно харчування дітей, та даним Положенням .

 

2. Організація харчування учнів

 

2.1. Організація харчування в ГПД здійснюється за рахунок коштів батьків.

2.2. Адміністрація гімназії виділяє спеціальне приміщення для організації харчування учнів згідно з вимогами санітарно-гігієнічних норм та правил за такими напрямками:

- кількість посадочних місць, що відповідають установленим нормам;

- забезпечення технологічним обладнанням, технічний стан якого відповідає встановленим вимогам;

- наявність харчоблоку, підсобних приміщень для зберігання продуктів;

- забезпечення посудом;

- наявність витяжки, її працездатність.

2.3. Адміністрація гімназії здійснює контроль за якістю харчування з метою охорони і зміцнення здоров’я учнів ГПД.

2.4. Учні ГПД харчуються згідно з графіком, складеним на поточний рік. Контроль за відвідуванням їдальні та обліком кількості фактично виданих обідів покладається на вихователів ГПД, за облік кількості відпущених обідів – на кухаря.

2.5. Вихователі ГПД, які супроводжують учнів у їдальню, несуть відповідальність за видачу харчування згідно зі списком та журналом відвідування.

2.6. Адміністрація гімназії на початку навчального року призначає відповідального за організацію харчування.

2.7. Відповідальним за організацію харчування дітей у 
ГПД , за матеріально-технічний стан харчоблоку, додержання вимог санітарного законодавства є заступник директора гімназії, який відповідає за організацію роботи ГПД

2.8. Розподіл коштів на організацію гарячого харчування дітей у 
ГПД, облік і звітність за використання коштів, які виділяються на платне та безоплатне харчування, здійснюється кухарем гімназії відповідно до чинного законодавства.

2.9. Харчування дітей, які не підлягають безоплатному 
харчуванню у ГПД , здійснюється за готівку (на початку тижня).

2.10. Вартість харчування у ГПД визначається рішенням батьківських зборів на поточний рік або семестр.

2.11. Оплата за харчування учнів проводиться авансом на початку тижня.

2.12. Збір кошти за харчування здійснюється вихователями ГПД на початку тижня та передаються кухарю.

2.13. Перевірка якості їжі здійснюється щоденно вчителем біології до прийому її дітьми і відмічається в журналі бракеражу готової продукції.

2.14. Кухар веде щоденний облік учнів, які одержують безкоштовне і платне харчування по групам

2.15.. Перевірка технології приготування їжі здійснюється щоденно кухарем та відповідальним за організацію харчування і відмічається у відповідному журналі.

 

3. Порядок надання права на безкоштовне харчування

 

3.1. Із метою соціальної підтримки населення та зміцнення здоров’я учнів пільгових категорій забезпечуються безкоштовним гарячим харчуванням після надання пакету документів, які підтверджують статус сім’ї.

3.2. Рішення про надання учню безкоштовного харчування приймає педагогічна Рада гімназії та оформлюється наказом директора гімназії.

3.3. Право на одержання безкоштовного харчування з’являється у учня з дня видання наказу.

3.4. На основі рішення Ради гімназії директор видає наказ про надання учневі безкоштовного харчування і затверджує список учнів, яким надається безкоштовне харчування.

3.5. Права на пільгове харчування мають учні, які проживають у таких сім’ях:

​ багатодітні родини;

​ малозабезпечені родини та неповні сім’ї;

​ сім’ї учасників ліквідації наслідків катастрофи на Чорнобильській АЕС;

​ учасники бойових дій у зоні АТО;

​ біженці та переселенці;

​ діти із родин, які опинилися у складних життєвих обставинах;

​ сім’ї, у яких виховуються діти-сироти або діти, що залишилися без батьківського піклування;

3.6. Рішення про визначення учнів на пільгове харчування приймається на семестр і переглядається на початок наступного семестру.

3.7. Від оплати за харчування звільняються діти пільгових категорій у співвідношенні – 10 % складу групи – повністю, 15 % - наполовину.

3.8. Безоплатне харчування учнів у гімназії здійснюється тільки в робочі дні. У разі відсутності учнів під час навчання компенсація за харчування не проводиться.

3.9. Вартість безоплатного харчування визначається наказом по відділу освіти.

 

4. Обов’язки заступника директора навчально-виховної роботи, який відповідає за організацію роботи ГПД

 

4.1. Заступник директора гімназії з навчально-виховної роботи, який відповідає за харчування у ГПД зобов’язаний:

- своєчасно підготувати документи на учнів, яким буде надано безкоштовне харчування в поточному семестрі;

- своєчасно подати інформацію про зміни в списках учнів, які одержують безкоштовне харчування;

4.2. До його обов’язків входить:

координація діяльності з роботою персоналу щодо контролю за харчуванням дітей;

- відпрацювання режиму і графіка харчування дітей, режиму чергування вихователей в обідній залі;

- опрацювання інформації щодо кількості дітей, які потребують гарячого харчування (у томучислі дітей пільгових категорій);

- участь у бракеражі готової продукції ;

- контроль за додержанням дітьми правил особистої гігієни та вживанням готових страв;

- контроль за санітарно-гігієнічним станом обідньої зали тощо.

5. Взаємодія. Контроль

 

5.1. На виконання вищевказаних пунктів це Положення передбачає взаємодію з батьківськими комітетами класів та Радою гімназії, педагогічною радою гімназії.

5.2. Дане Положення т підлягає обов’язковому включенню в план виробничого контролю гімназії.

5.3. Контроль за належним виконанням цього Положення лежить у межах компетенції:

- внутрішнього контролю адміністрації гімназії, який проводиться не менше 1 разу на місяць із зацікавленими відомствами та структурами;

- інспекторського контролю управлінь освіти;

- спеціалістів з нагляду за дотриманням умов утримання та навчання неповнолітніх.

 

 

Заступник директора гімназії __________________В.Кузьменко

Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Годинник

Погода

Новини

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024Конструктор сайтів - uCoz